مانسيتك يوم بحلف بربي انا عايش بس عشان حبك في قلبي . عطشان والدنيا مطر والعين ماتشبع نظر مشتاق يا اغلي البشر
ووحشني يا احلي من القمر . غلاوتك عندي زي الدم في جسمي لو نقص يجيلي هبوط ولو خلص طبعا اموت . حبيبي ياملاك روحي وقلبي فداك وعنيا بشوق بتستناك ياللي كل لحظه في عمري بتتمناك . وحشني ياللي عنيك فتنوني يا اللي صورتك في عيني اغلي من نني عيوني . لو فوق الكون كون وزاد البشر ميت مليون مايسوي رمش عينك يااغلي مافي الكون . لو الرسايل بقدر الحب تتبعت للغالين لابعتلك موبينيل وفودافون واتصالات ” بالموظفين “ . جوه القلب متربع والعين مش نسياك وفي حبوب الصبر عمال ابلبع ومستني رؤياك . الاشتياق لشخص حنون هو الادمان الذي لايعاقب عليه القانون .
ووحشني يا احلي من القمر . غلاوتك عندي زي الدم في جسمي لو نقص يجيلي هبوط ولو خلص طبعا اموت . حبيبي ياملاك روحي وقلبي فداك وعنيا بشوق بتستناك ياللي كل لحظه في عمري بتتمناك . وحشني ياللي عنيك فتنوني يا اللي صورتك في عيني اغلي من نني عيوني . لو فوق الكون كون وزاد البشر ميت مليون مايسوي رمش عينك يااغلي مافي الكون . لو الرسايل بقدر الحب تتبعت للغالين لابعتلك موبينيل وفودافون واتصالات ” بالموظفين “ . جوه القلب متربع والعين مش نسياك وفي حبوب الصبر عمال ابلبع ومستني رؤياك . الاشتياق لشخص حنون هو الادمان الذي لايعاقب عليه القانون .

ردحذفحبيبي ياملاك روحي وقلبي